4 Şubat 2013 Pazartesi

 Aslında çok özet geçmek gerekli.  Servis Hızlımı? Evet. Doyuruyormu ? Evet. Fiyatı Nasıl? Gayet Uygun.. Peki Lezzeti? Vasatında çok altında!

Hafta sonu iş için Ankaradaydım. Akşam dönüş zamanı geldiğinde uçağa yetişme telaşından acele ederek HD İskendere girdim. 1 porsiyon iskender siparişi verdim. Çok hızlı denebilecek bir şekilde siparişim geldi. %100 dana eti başlığı altındaki iskenderimizin lezzeti çok ama çok yetersiz. Makina kesimi etlerin kupkuru oluşu, alttaki pidenin can çekişmesi, üzerine tereyağı diye bırakılan şeyin alakasız olması.. 

Mecburiyet Köftecisi vardır Maslakta. Etrafında bolca kule ve tek bir yemek mekanı. İstersen orada yeme şeklindedir. Şaka yapmıyorum ismi Mecburiyet Köftecisidir. İskenderi yedim ama mecburiyetten sanırım. Mecburiyet İskenderi.
Resim koymaya gerek yok, herkesin bildiği manzara 2 köfteli domates dilimli sivri biberli iskender.

Aslında güzel mekanlar, yeni yerler, leziz noktalardan bahsetmeyi severim fakat bugün yediğim iskenderden bahsetmek istedim. Mecburiyetiniz varsa gidin, yoksa eşinizle, arkadaşınızla bir hafta sonu yemek keyfi yapıyım diye gidiyorsanız Afiyet Olsun.



Tagged: , , , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder

Mekan hakkında veya bu leziz not hakkında yorumlarınızı ve görüşlerinizi buradan bizimle yaplaşırsanız çok seviniriz.